13:19
Декада історико-патріотичного виховання

Декада  історико-патріотичного виховання  тривала від  7-18 листопада 2016 року. Її  відкривала урочиста  загальношкільна лінійка , яку підготували учні 11 класу.         

Протягом декади проводились такі заходи:

І Конкурс стінгазет «7 чудес  стародавнього світу» серед учнів 6 класів.

- Статуя Зевса

- Єгипетська  піраміда

- Храм Артеміди

- Висячі сади Семіраміди

- Фароський маяк

- Колосс Родоський

Редколегія стінгазет підготувала матеріал про вище згадані пам’ятки.

ІІ Проведено історичну гру «Знайомство з історією» серед учнів 5-х класів

Зупинка перша «Хронологічна»

-учні розв’язували історичні задачі

Зупинка друга «Археологічна»

Зупинка третя «Таємні слова»

Зупинка четверта «Художній музей»

Зупинка пята «Геральдична»

СКЛАДАННЯ ПАЗЛІВ   "ГЕРБ ХОТИНА"

Зупинка шоста «Історичний аукціон»

Зупинка сьома «Ерудит»

Перемогу здобули учні 5-Б класу

ІІІ. Проведено брейн-ринг «Загадки історії » серед учнів 6-х класів

1 етап «Розминка»

2 етап «Перевір себе»

3етап «Секрети чарівної скриньки»

4 етап «Історичні загадки»

5 етап «Зроби як вони»

6 етап «Знавці архітектури»

Перемогу здобули учні 6-А класу

ІV.- Юні екскурсоводи   проводились цікаві екскурсії в шкільному музеї  для всіх бажаючих учнів школи  5-11 класів.

З метою залученні молодого покоління до вивчення та збереження історико-культурної спадщини школи №5 , дослідження роботи випускників школи , їх життя та активна діяльність по розбудові української державності.

    Головні завдання у роботі Хотинського музею історії школи М5 :

* поглиблення загальноосвітньої підготовки учнів,

*  розвиток творчих інтересів молоді до пошукової, краєзнавчої роботи,

* вивчення, охорона і пропаганда пам 'яток історії культури і природи рідного краю,

* проведення науково-освітньої роботи серед учнівської молоді та інших верств населення,

    Хотинський  музей історії школи №5 проводить таку роботу:

* організовує дослідницьку діяльність згідно з темати­кою музею,

* систематично поповнює фонди музею шляхом прове­дення походів, зустрічей та листування із випускни­ками школи,

* організовує облік .музейних предметів, забезпечує їх. збереження,

* створює і поповнює стаціонарні експозиції та вистав­ки,

* організовує та бере участь у районних, обласних, все­українських заходах,

* надає можливість використання матеріалів музею в навчально-виховному прогресі та науково-дослідниць­кій роботі.

      З поміж кількох тисяч випускників , що пройшли загартування для життєвих випробувань у стінах школи є понад сто династій . Тут вчились батьки , діти , а тепер і онуки . І цей тісний зв'язок поколінь є визначальним у життєписі закладу.

Маючи мудрих попередників - наставників , власний досвід у завзяття , творчу ініціативу , юні дослідники разом з педколективом намагаються зберегти найкращі традиції , стиль роботи школи , прислухаючись до веління часу , враховуючи зміни у суспільстві та реформи в освіті.          

ІV. Організовано книжкову виставку у шкільній бібліотеці «Історія рідного краю».

VІ.Проведено правовий брейн-ринг серед учнів 9-10 класів.

Підсумок декади оголошено на лінійці

Переглядів: 453 | Додав: Алекс | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
close