20:07 Районний семінар вчителів біології на базі Хотинської ЗОШ І-ІІІ ст.№5 | |
«Педагогічна теорія –абстракція . Їі практичне застосування –високе мистецтво .» І .Підласий Саме під таким гаслом пройшов районний семінар вчителів біології на базі Хотинської ЗОШ І-ІІІ ст.№5 у листопаді . Відкрила семінар методист районного відділу освіти Пацалюк Людмила Іванівна . У своєму виступі наголосила , що розвиток і вдосконалення біології на сучасному етапі, підвищення ступеня складності біологічних знань ставлять для зацікавленого у своїй роботі вчителя численні проблеми. Під час переходу до інтерактивних форм навчання в біології змінюється насамперед ставлення дітей до предмета, приводиться в дію основний закон засвоєння знань: сприйняття – осмислення – запам’ятовування - практичне застосування. Ефективність засвоєння знань залежить від активності учасників процесу навчання. Цей принцип найкраще спрацьовує при введенні інтерактивних форм навчання на уроках біології. Адже коли учень не просто прослуховує матеріал, а й сам активно працює – намагається знайти логічне пояснення того чи іншого явища і пояснити своєму товаришу свою точку зору - ось це і є найголовніша мета інтерактивного навчання. Набагато важливіше навчити учнів мислити, аналізувати, робити висновки, ніж просто розповісти їм новий матеріал. У рамках семінару вчитель біології Тамазликар Н.М. провела відкритий урок з використанням інтерактивних методів навчання біології .На уроці були використанні методи : «Шпаргалка з помилкою», «Тести для друга»(учні обмінювались тестами , які самостійно склали ) , вправа «Фішбоун»(перев.-риб’яча кістка ) ,вправа «ПОПС –формула» та інші інтерактивні вправи . Високою науково методичною підготовкою пройшов майстер –клас « Сучасний урок – відображення педагогічної системи вчителя », який підготувала і провела з учасниками семінару Анісімова Світлана Леонідівна –директор школи , вчитель біології , вчитель методист , відмінник освіти України. Вона презентувала свій посібник «Конструктор методик для учителя –практика» , в якому подані поради як побудувати урок , зробити його цікавим , схема самоаналізу уроку та багато іншого, що станеться в нагоді вчителю при підготовки до уроку . По закінченні майстер –класу був проведений самоаналіз уроку , прийняття методичних рекомендацій . | |
|
Всього коментарів: 0 | |