18:28 Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція. | |
Соціальним педагогом Миронець Т.В. протягом тижня психології були проведені тренінгові заняття за програмою "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція". Під час занять з учнями 7-10-х класів обговорювалися різні грані власної особистості... Засівалися зерна миру, поваги та радості від того, що МИ такі різні й неповторні, але МИ є і МИ - разом! Пізнавально й корисно... Підґрунтям адаптивної позитивної поведінки людини є її життєві навички. У змісті цієї програми зроблено акцент на формування таких життєвих навичок як спілкування, прийняття рішень, критичне мислення, управління емоціями, стресами та конфліктними ситуаціями, формування цінностей. Саме розвиток цих життєвих навичок школяра є важливою умовою профілактики торгівлі людьми в громаді, оскільки готує особистість на порозі самостійного життя до попередження життєвих криз, аморальної чи протиправної поведінки, недопущення маніпуляцій. Основними орієнтирами програми є: –сприяння самопізнанню, самореалізації, самоствердженню і самовдосконаленню особистості; –розвиток навичок відповідальної і водночас безпечної поведінки, умінь адекватного прийняття рішень у різноманітних, у т. ч. складних, життєвих ситуаціях; –визначення та формування громадянської позиції особистості. Протягом даного періоду було проведено ряд занять. У 7-Б класі розглядалися теми: - «Грані особистості»; - «Бути собою»; - «Як поважати себе» (частина 1, 2); - «Усі ми різні – усі ми рівні»; - «Сім’я в житті людини»; - «Стереотипи та упередження» (частина 1, 2); - «Безпека та небезпека» (частина 1). У 10 класі учням були запропоновані теми: - «Розуміти себе» (частина 1, 2, 3); - «Дружба, закоханість, кохання» (частина 1, 2); - «Спілкування у безпечному Інтернеті»; - «Соціальні ролі (гендерний аспект)» (частина 1, 2); - «Дитяча праця». У 9 -х класах розглядалися теми: - «Життєві цінності» (частина 1, 2); - «Життя як цінність» (частина 1, 2); - «Як будувати стосунки з іншими» (частина 1, 2); - «Як протидіяти тиску/як сказати «ні»» (частина 1, 2). | |
|
Всього коментарів: 0 | |