Шкільний парламент
26.11.2015, 13:15

Комісія з питань

прав дітей та допомоги у проблемних ситуаціях

 

  1. Використовуючи різні форми і методи, проводити постійну просвітницьку роботу з питань вивчення прав дитини, вчити правильно знаходити шляхи захисту своїх прав та інтересів.
  2. Організувати роботу психологічних та правових консультаційних пунктів, телефонів довіри, дитячих громадських приймалень тощо.
  3. Налагодити співпрацю: з державними структурами: управлінням у справах дітей, сім'ї та молоді, службою у справах неповнолітніх, опікунською радою, соціальною службою молоді, кримінальною міліцією у справах неповнолітніх та ін.; зі спеціалістами: юристами, лікарями, психологами, педагогами та ін.; з громадськими організаціями: обласного, всеукраїнського та міжнародного рівнів, що мають у своїх програмах відповідні напрями діяльності.
  4. Створити банк методичних розробок та рекомендацій щодо питань правового виховання та профілактики проблемних ситуацій у дітей та підлітків, а також різноманітних матеріалів для підготовки та проведення масових заходів.
  5. Постійно проводити соціологічні дослідження і виявляти найвагоміші проблеми дітей різного віку для проведення з ними необхідної роботи та надання потрібної інформаційної чи іншої (по можливості) допомоги.
  6. Ініціювати проведення в районах та містах області семінарів та тренінгів для членів комісій з питань захисту прав дитини та допомоги в проблемних ситуаціях, а також для педагогів, які працюють із цими дітьми, для підвищення рівня діяльності даної комісії.
  7. Постійно приділяти увагу дітям-сиротам, дітям з обмеженими можливостями, дітям із багатодітних та малозабезпечених сімей, а також талановитим і творчо обдарованим.
  8. Спільно з іншими організаціями випускати листівки, буклети, брошури з даної тематики.
  9. Організувати висвітлення роботи комісії, ведення розмов та дискусій на сторінках засобів масової інформації та Інтернету.

 

Комісія з питань

партнерства та міжнародних відносин

 

  1. Налагоджувати партнерські відносини з дітьми, батьками, педагогічними працівниками, органами влади та місцевого самоврядування, різноманітними громадськими організаціями, фондами, об'єднаннями, асоціаціями, навчальними закладами, комерційними структурами тощо для реалізації планів та проектів комісій ВРС.
  2. Створити інформаційну базу даних цих організацій і (спільно з комісією з питань інформації) поширювати інформацію про їх діяльність серед відповідних комісій районних та міських рад дітей. Наявні матеріали постійно поновлювати.
  3. Напрацьовувати нові контакти, спілкуватися і знаходити нових колег, партнерів, спонсорів як в Україні, так і за її межами, використовуючи можливості мережі Інтернет.
  4. Постійно проводити різноманітні зустрічі як ділового, так і розважального характеру з представниками різних організацій, закладів, структур тощо. Організувати роботу клубу ділового спілкування.
  5. Налагодити товариські відносини та взаємообмін делегаціями з різними органами дитячого та молодіжного самоврядування в межах міста, району, області, України, інших країн.
  6. Постійно працювати над пошуком донорських фондів та партнерів для реалізації певних проектів, запропонованих різними комісіями ради дітей.
  7. Налагодити співпрацю з асоціацією батьківської громадськості. Сприяти організації та проведенню спільних заходів дітей, батьків та педагогів.
  8. Висвітлювати роботу комісії у засобах масової інформації різних рівнів.

 

Комісія з питань

загальної та позашкільної освіти

 

 

  1. Використовуючи різноманітні методи, заохочувати дітей різного віку до здобуття ними повноцінної загальної освіти та додаткових знань, необхідних кожній дитині для власного всебічного розвитку та становлення як особистості.
  2. Брати активну участь в організації та проведенні у навчальних закладах та на обласному рівні предметних тижнів, олімпіад, конференцій. Відзначати найактивніших учасників та переможців.
  3. Проводити соціологічні дослідження серед учнів, учителів та батьків з проблемних питань навчання та організації навчального процесу, перспективи здобуття подальшої освіти, необхідності отримання в даний час позашкільної освіти та взаємовідносин між вчителями та учнями.
  4. Налагоджувати співпрацю з управліннями та відділами освіти, адміністраціями та педагогами загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів. Знаходити спільні шляхи вирішення проблем, які існують у системі освіти. Організовувати і проводити диспути, круглі столи та конференції з даного питання.
  5. Реалізовувати і підтримувати різноманітні проекти, які спрямовані на вирішення проблем, визначених соціологічними дослідженнями.
  6. Організовувати проведення тематичних модульних спецкурсів, семінарів та тренінгів з питань, які не входять до шкільних програм.
  7. Висвітлювати діяльність комісії в засобах масової інформації та на сторінках мережі Інтернет.

 

                                                                                                               

Комісія з питань

преси та інформації

 

 

  1. Забезпечувати необхідною інформацією діяльність обласної, районних та міських рад дітей. Висвітлювати їх роботу у засобах масової інформації та на сторінках Інтернету.
  2. Створити інформаційну базу даних, необхідних для діяльності кожної комісії ради дітей. Постійно працювати над поновленням матеріалів.
  3. Відповідним чином оформлювати та відправляти адресатам вихідну документацію (інформаційні листи, прес-релізи) про діяльність кожної комісії та ради дітей у цілому.
  4. Налагодити шляхи отримання інформації про оголошені конкурси, семінари і конференції, фестивалі, свята, місце та умови їх проведення.
  5. Налагоджувати зв'язки та співпрацю з редакціями газет, журналів, радіо- та телепрограм для дітей і учнівської молоді.
  6. Проводити соціологічні дослідження щодо вивчення громадської думки про діяльність обласної ради та її структур.
  7. Працювати над створенням позитивного іміджу ради серед дітей, молоді та дорослих.
  8. Сприяти систематичному проведенню спільно з іншими громадськими організаціями, фондами навчання для членів комісії з питань преси та інформації, членів інформаційних центрів та прес-центрів у межах області.
  9. Заохочувати до співпраці дітей та підлітків, котрі мріють стати журналістами. Організовувати та проводи­ти для них різноманітні обласні та районні конкурси юних журналістів. Брати участь у всеукраїнських та міжнародних фестивалях та конкурсах молодіжної преси.

 

Комісія з питань

екології та краєзнавства

 

 

  1. Сприяти розвитку духовності дітей області, відчуття взаємозалежності людини і природи.
  2. Постійно проводити просвітницьку роботу з питань збереження навколишнього середовища, починаючи з території власного дому, навчального закладу, села і т.д.
  3. Налагодити співпрацю з відповідними владними та громадськими структурами. Укласти договори про співпрацю у проведенні акцій, заходів, суботників тощо.
  4. Заохочувати дітей до вивчення історії свого краю, малої батьківщини, шанобливо ставитися до місць ушанування пам'яті людей та історичних подій.
  5. Сприяти результативній роботі відповідних комісій органів самоврядування дітей районів та міст області, навчальних закладів з питань озеленення приміщень та подвір'їв, вулиць, парків населених пунктів області.
  6. Організовувати та проводити різноманітні заходи (акції, свята та конкурси) на тему екології навколишнього середовища.
  7. Разом з іншими організаціями виготовляти та розповсюджувати в межах області тематичні буклети, листівки та брошури.
  8. Проводити обмін досвідом з даної тематики з дітьми та дорослими інших регіонів України і сусідніх держав.
  9. Висвітлювати роботу в засобах масової інформації.

 

 

Комісія з питань

спорту та здорового способу життя

 

  1. Організувати на обласному рівні та сприяти співпраці на рівні районів і міст області з управліннями охорони здоров'я, спорту та туризму, молоді, соціальних служб для молоді, громадськими організаціями, благодійними фондами, різноманітними відповідними центрами в напрямі просвітницької роботи з питань здорового способу життя, профілактики наркотичної, алкогольної залежності, тютюнопаління, СНІДу.
  2. Організувати серед дітей просвітницькі акції щодо небезпеки формування залежності від комп'ютерних ігор, гральних автоматів тощо.
  3. Організувати просвітницьку роботу спільно зі структурами охорони здоров'я стосовно профілактики та захисту під час поширення таких захворювань як грип, туберкульоз, кишкові інфекції тощо.
  4. Сприяти профілактиці раннього статевого життя, материнства у шкільному віці та подібних проблемних питань.
  5. Проводити необхідні опитування, анкетування та соціологічні дослідження. Результати такої роботи передавати відповідним структурам чи організаціям.
  6. Налагодити співпрацю зі спортивними товариствами, громадськими організаціями, лікарями та психологами для спільного проведення акцій, заходів, спортивних і туристичних змагань тощо.
  7. Підготувати тренінги та проводити навчання членів даної комісії як на обласному рівні, так і в регіонах.
  8. Висвітлювати результати роботи комісії в засобах масової інформації.

 

 

Комісія з питань

толерантності та духовного розвитку

 

  1. Сприяти проведенню різноманітних заходів, спрямованих на духовне виховання, розкриття понять «екологія душі», «толерантність», «гармонія». Мотивувати дітей до створення гармонійного внутрішнього світу.
  2. Сприяти налагодженню взаєморозуміння, взаємоповаги між усіма учасниками навчально-виховного процесу: діти — педагоги, діти — батьки, батьки — педагоги, діти — діти.
  3. Організувати заходи, які допоможуть ширшому знайомству з історією, культурою, традиціями країн та народностей, представники яких навчаються у даному навчальному закладі або проживають у регіоні.
  4. Впровадити проведення в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах тренінгів з питань толерантності.
  5. Підготувати дітей-тренерів для проведення ділових, сюжетних, рольових ігор, тренінгів та інших заходів з питань толерантності та духовного розвитку.
  6. Організовувати та проводити різноманітні заходи (акції, свята та конкурси), які сприятимуть вихованню толерантності та духовному розвитку дітей, батьків, педагогів.

 

 

 

Комісія з питань

культури та дозвілля

 

  1. Зібрати банк методичних рекомендацій та сценаріїв різноманітних заходів як ділового, так і розважального характеру.
  2. Постійно допомагати іншим комісіям у проведенні свят, фестивалів, конкурсів та зустрічей.
  3. Зібрати банк даних про творчо обдарованих дітей, творчі колективи області. Забезпечувати їх інформацією стосовно конкурсів та фестивалів творчості.
  4. Підготувати тренерів для навчання представників районних та міських рад дітей з питань організації та проведення масових заходів.
  5. Піднімати питання допомоги творчо обдарованим дітям, особливо з числа дітей інтернатних закладів, дитячих будинків, малозабезпечених сімей, у подальшому їх навчанні, розвитку здібностей, презентації їх творчості.
  6. Систематично висвітлювати проведену роботу у засобах масової інформації.
  7. Вести літопис масових заходів, організованих радою дітей.

 

 

Комісія з питань

роботи з дітьми молодшого та середнього віку

 

 

  1. Зробити разом зі спеціалістами підбірку цікавих та активних форм роботи, методичних розробок та рекомендацій з питань організації змістовного дозвілля дітей молодшого та середнього шкільного віку.
  2. Організувати навчання старшокласників, що мають бажання працювати з дітьми молодшого та середнього шкільного віку, з питань організації їх діяльності у позаурочний час та роботи їх органів самоврядування.
  3. Організувати серед учнів середніх класів роботу помічників голів комісій, голови ради та його заступників. Постійно проводити для них навчання, надавати консультаційну допомогу.
  4. Розробити механізм заохочення та систематично відзначати активних учасників колективу, а особливо новоприбулих.
Категорія: Виховна робота | Додав: Алекс
Переглядів: 556 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
close