6-А клас
Контрольна робота з української мови.
( вчитель Маліновська С.В. )
12.05- 22.05 Біологія 6 клас
|
Практична робота |
|
Пар 54 |
||
Тест-контроль з теми «Гриби» |
||
Повторення |
6 клас Біологія 4.05-8.05 |
Прочитати 50-51 |
Класифікувати гриби по фото
|
|
Опрацю- вати пар 52-53
|
Питання на фото |
https://classroom.google.com/w/
|
Математика
27.04.2020 Координатна площина.
1) подивіться відео-урок; https://www.youtube.com/watch?v=xMpfXedcjf4&feature=youtu.be
2) прочитайте #34, ст. 262-265
3) усно дайте відповіді на питання ст. 266
4) перемалюйте рисунок 166 у зошит
5) письмово номери: 1530; 1533; 1540
04.05.2020 Пройти тестування за посиланням з теми "Паралельні та перпендикулярні прямі. Координатна площина. Графіки"
Українська мова ( I група)
Вчитель української мови та літератури Маліновська Сніжана Василівна
04.05.2020 Написати твір-роздум «У чому полягає гідність людини».
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
Узгодження числівників з іменниками
Німецька мова
01.04.2020
Записуєте завдання в зошит, обов'язково вказуєте число (за розкладом), фотографуєте та прикріплюєте під завданням свою роботу. Бачу її лише я. В програмі вкажіть своє ім'я та прізвище.
Тести ст. 147,
Впр. 1 - підібрати антоніми, впр. 2 - синоніми
Впр. 3 закреслити зайве слово в рядку
Впр. 4 вставити слова в текст.
03.04.2020
Впр 4а ст 152 -153 прочитати
Впр 4с ст 153 поставити + чи -
Впр з доміком - дати відповідь на 5 запитань
07.04.2020
Слова у словник і вивчити - ст 156, впр 2а ст 157, ст 159 Впр 5а
ст 161 - 162 прочитати
Впр 5в ст 162 - дати відповідь
10.04.2020
Ст 167 - слова в словник і вивчити
Впр 1 ст 170 - поділити вирази на дві колонки , що роблять діти і що батьки
Впр 2 ст 170 - написати 7 - 8 речень , що робить дома мама.
Наприклад.
Meine Mutter macht das Frühstück.
На першому місці підмет ( Meine Mutter або sie)
На другому - дієслова із закінченням t ( третя особа однини)
15.04.2020
Впр. 2а ст 174 - з'єднати іменник з дієсловом
Впр. 6а ст 175 - перекласти
Впр. 6в ст 175 - дати відповідь
21.04.2020
Ст 177
Впр. 1 - підібрати до іменника дієслово
Впр. 2 - який вираз не підходить в рядку
Впр. 3 - написати текст правильно. Кожне слово окремо і в кінці кожного речення крапка
Англійська мова ( вчитель Гаврилюк І.М. )
6-А/Б |
22.04.2020 |
So Many Places |
Follow the link and watch the lesson of Ministry of Education "Transport. Travelling" |
6 клас БІОЛОГІЯ з 21-30 КВІТНЯ |
опрацювати 45 у зошиті заповнити таблицю |
|
Опрацювати пар 46 |
||
Опрацювати пар 47
|
||
Опрацювати 48 |
Інформатика (ІІ група)
зробити проект за інструкцією у відео і зроблений підписаний кинути мені на пошту artalexchief@gmail.com
переглянути відео - https://www.youtube.com/watch?v=dwiSc39mbzA
Завдання 5 ст 108 https://scratch.mit.edu – Сайт Скреч онлайн
Зарубіжна література
https://www.facebook.com/groups/2143084629077287/permalink/3002645949787813/
https://sway.office.com/DCb7AD9t0QEb9ATi
Вчитель української мови та літератури Тетяна Василівна Миронець
Тел. 095-06-87-157
tanichka120786@ukr.net
6-А клас (ІІ група)
Українська мова
Українська мова : підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.В. Заболотний, В.В. Заболотний. — К. : Генеза, 2014. — 256 с.
17.03.2020 «Написання –н-, -нн- у прикметниках» §48 опрацювати правила, ст.152, вправа 404 (письмово), с.154 «Культура мовлення» запам’ятати правильність написання слів;
18.03.2020 « Написання складних прикметників разом і через дефіс» §49 опрацювати правила, ст.154, 155, вправа 409 (усно), вправа 413 (письмово), переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=NIXLlRr-Hw8
19.03.2020 «Написання прізвищ прикметникової форми» §50 опрацювати правила ст.157, 158, вправа 420 (усно), вправа 423 І, ІІ завдання (письмово);
20.03.2020 ст.161, 1-10 завдання (усно), підготувати тестові завдання за темою «Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль», https://www.classtime.com/uk/ код доступу N9NG5M (тестові завдання).
24.03.2020 « Числівник : загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль» §52 опрацювати правила ст.164, вправи 431 ІІ завдання, 433 (усно), вправа 434 (письмово);
25.03.2020 « Числівники прості, складні і складені» ст.167 опрацювати правила, вправа 437 І,ІІ, ІІІ завдання (письмово);
26.03.2020 « Числівники кількісні і порядкові. Розряди кількісних числівників.» §53 опрацювати правила ст.168, 169, вправи 446, 448 (усно), вправа 440 , 450 (письмово);
27.03.2020 «Відмінювання кількісних числівників» §54 опрацювати правила, ст.171-173, вправа 459 (усно), вправа 462 відредагувати речення (письмово).
31.03.2020 « Відмінювання дробових і збірних числівників» §55 опрацювати правила ст.175, 176, вправа 466, 468 ( письмово);
01.04.2020 «Відмінювання та написання порядкових числівників» §56 опрацювати правила ст.177, 178, вправи 479, 482 ( усно), вправа 478 І, ІІ завдання (письмово);
02.04.2020 «Узгодження числівників з іменниками» §57 опрацювати правила ст.182, вправи 490, 491 (усно), вправа 487 (письмово);
03.04.2020 «Правильне вживання числівників на позначення дат і часу» с.179 опрацювати правила, вправа 483(усно), ст.180 «Культура мовлення» переписати у зошит та запам’ятати, https://www.classtime.com/uk/ код доступу K7JP5P (тестові завдання).
07.04.2020 «Правопис числівників» переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=SiNFIKVmWCc , вправа 472 (письмово) завдання на вибір.
08.04.2020 « Контрольний діалог» . Скласти діалог між учнями, яким доручено придбати для класу певну кількість квитків на виставу з використанням числівників у формах непрямих відмінків на позначення кількості та цін.
09.04.2020 «Мовознавча вікторина» ст. 186 підготувати запитання, вправа 494 редагувати речення, ст. 188 МОЯ СТОРІНКА опрацювати завдання (усно);
10.04.2020 «Морфологічний розбір числівників», ст.181 (зразок розбору),вправа 484 (письмово), переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=8SZSdXl7UOI.
14.04.2020 «Повторення, узагальнення та систематизація вивченого» вправа 496 (письмово) І, ІІ завдання;
15.04.2020 Контрольна робота за темою «Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль» ст. 187 ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ (письмово), ст. 188 (усно);
16.04.2020 «Займенник : загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль» переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY , ст. 190, §59 опрацювати правила, вправа 504 (письмово), вправа 505 (письмово) ІІ завдання;
17.04.2020 «Розряди займенників за значенням», ст.191, §60 ст. 193-195 опрацювати правила, вправа 508, 509 (письмово), вправа 511 (усно).
21.04.2020 «Зворотній займенник себе. Відмінювання» §60 ст. 196 опрацювати правила, вправа 512, 513 (письмово);
22.04.2020 Контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників « У чому полягає гідність людини» (письмово, займенники підкреслити відповідно до синтаксичної ролі);
23.04.2020 Вправа 515, 516 (письмово), вправа 514 (усно).
24.04.2020 « Питальні та відносні займенники. Їх відмінювання» §61 ст. 197,198 , 200 опрацювати правила, вправа 519, 523 (письмово).
28.04.2020 «Неозначені займенники, їх відмінювання» §62 ст. 201, 202 опрацювати правила, вправа 526 (усно), вправа 535 (письмово), вправа 528 (переписати та запам’ятати);
29.04.2020 «Написання разом і через дефіс неозначених займенників» §62 ст. 201, 202 повторити правила , вправа 529, 535 (письмово);
30.04.2020 « Присвійні, вказівні й означальні займенники, їх відмінювання» §63, 64 ст. 205, 207 опрацювати правила, вправа 539, 546 (письмово).
6-А клас
Українська література
Українська література : підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Коваленко Л. Т. — Київ : Видавничий дім «Освіта», 2014.-240 с.
17.03.2020 Ярослав Стельмах ст.178 опрацювати біографію (конспект у зошит), ст.179 І,ІІ, ІІІ завдання (усно), переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=d85pUhAaqsE ;
19.03.2020 «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» ст.182 1-10 завдання (усно);
24.03.2020 «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» прочитати ІІІ – IX розділи повісті;
26.03.2020 Цитатна характеристика головних героїв повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» (письмово).
31.03.2020 «Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей» ст.194, 195 опрацювати біографію ,ст.195, 196 теоретичний матеріал (конспект у зошит), переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=95QOsQ3PPwg
02.04.2020 «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» прочитати I –XI розділи повісті, ст.200 1-10 завдання (усно).
07.04.2020 «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» прочитати XI І-ХХІІ , ст. 205 1-8 завдання (письмово); 10.04.2020 «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» прочитати повість до кінця, ст. 211 8-11 завдання (письмово).
14.04.2020 «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9. Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині» ст. 213 1-6 завдання (письмово) продовж речення;
16.04.2020 Контрольний твір на тему "Мої враження від повісті Лесі Вороніної "Таємне Товариство Боягузів"
21.04.2020 «Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрові різноманітність гумористичних творів. Роль гумору в житті українців» ст. 215 (конспект у зошит), з