10:28
ПРОВЕДЕНО ТИЖДЕНЬ ФІЗИКО-МАТЕМАТИКЧНИХ ЗНАНЬ

Невід'ємною частиною всієї навчально-виховної діяльності школи є позакласна робота з предмету. Вона поглиблює знання, розширює кругозір, розвиває творчі здібності, інтелект. Як показує педагогічна практика, найбільш прийнятними і часто використовуваними формами позакласної роботи з математики є математичні гуртки, факультативи, олімпіади. Особливе місце в системі позакласної роботи з математики займає декада.

Декада  математики  є комплексною формою роботи з предмету, своєрідним підсумком роботи учня, парадом дитячої фантазії і творчості. Декада математики та фізики в нашій школі проводилась з метою розвитку пізнавального інтересу, індивідуальних, творчих і інтелектуальних здібностей учнів.

Основні задачі декади фізико-математичних знань:

  • створити умови для виявлення і подальшого розвитку індивідуальних творчих і інтелектуальних здібностей кожного учня;
  • організувати плідну співпрацю при взаємній пошані один до одного учасників спільної діяльності;
  • підтримати в дітей стан активної зацікавленості оволодіння новими, глибшими знаннями з математики та фізики.

Мета і зміст предметного тижня органічно була включена в навчально - виховний процес, продовжила розпочату педагогами роботу на уроках.

Очікувані результати проведеної декади:

  • здобуття кожним учнем віри в свої сили, впевненості в своїх здібностях і можливостях;
  • розвиток комунікативних якостей особистості: взаємної пошани, доброзичливості, довіри, поступливості і в той же час ініціативності, навиків ділового спілкування, терпимості;
  • розвиток усвідомлених мотивів навчання, які спонукають взятися до активної пізнавальної діяльності.

Предметна декада з математики  була проведена з 17.10.17р. по 27.10.17р. , з метою розвитку інтересу учнів до предметів, логічного мислення та самостійності, встановлення міжпредметних зв’язків, поглиблення знань учнів з математики і фізики, виховання згуртованості, поваги до товаришів, до їхньої думки.

   Заздалегідь був складений план проведення тижня. Тиждень відкрився організовано. Була проведена лінійки 23.10.17р.  вчителем  математики   Краснюк А.В.

  Учні 5-11 класів належним чином оформили школу: вивісили яскраві змістовні стінні газети  про математику  як науку .

Цікаво пройшов  конкурс  кросвордів,  присвячений математики . У ньому прийняли участь  5-11 класи. Переможцями  конкурсу стали учні 8-х, 9-х, 11 класів . 

Щоденні заходи мали розвивальний, виховний та пізнавальний характер. Різноманітність заходів мала великий вплив на учнів, розвивала інтерес до вивчення та стимулювання творчої праці вчителів та учнів.

 Під час декади  був проведений день відкритих дверей, де  кожен вчитель міг відвідати уроки вчителів математики. Були проведенні відкриті уроки на тему:«Розв’язування вправ на додавання та віднімання звичайних дробів з різними знаменниками» (узагальнюючий урок в 6-Акласі) , вчитель Блавдзевич О.Д. та урок на тему : «Множення натуральних чисел» (комбінований урок у 5-Бкласі) - Слободян А.В.                 Так у 6-Б класі пройшли змагання з усного рахунку: «Світ обчислень», проведений  вчителем математики Краснюк А.В.  Мета змагань: поглибити знання дітей з математики, розвивати пізнавальну активність, логічне мислення, увагу, уяву, пам'ять, спритність.

   Вчителем математики Краснюк А.В. було проведено конкурс  «Геометрія в твоєму житті» (аплікація ). Учні школи мали змогу спостерігати за роботою учнів під час великої перерви. Всі учні продемонстрували свою кмітливість, фантазію та зацікавили інших до співпраці.

На високому науково–методичному та організаційному рівні був проведений позаклас- ний захід: «Математичний бій», для 7-х класів  вчителями  математики Краснюк А.В. та Блавдзевич О.Д.    

 

У конкурі математичних газет перемогли учні 5-х, 6-х, 8-А  та 9-ті  класи.                       

   Кульмінацією тижня було нагородження найактивніших учнів в номінаціях
«Найкмітливіший», « Математичний геній», « Знавець історії математики», «Ерудит», «Активний учасник».                                                                                                               

  Проведена декада показала, що учні не байдужі до вивчення математики , вміють логічно мислити, люблять позаурочні заходи та приймають в них активну участь.

 

Переглядів: 435 | Додав: Алекс | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
close