Головна » 2017 » Грудень » 15 » Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція.
18:28
Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція.

Соціальним педагогом Миронець Т.В. протягом тижня психології були проведені тренінгові заняття за програмою "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція". Під час занять з учнями 7-10-х класів обговорювалися різні грані власної особистості... Засівалися зерна миру, поваги та радості від того, що МИ такі різні й неповторні, але МИ є і МИ - разом! Пізнавально й корисно... 

Підґрунтям адаптивної позитивної поведінки людини є її життєві навички. У змісті цієї програми зроблено акцент на формування таких життєвих навичок як спілкування, прийняття рішень, критичне мислення, управління емоціями, стресами та конфліктними ситуаціями, формування цінностей. Саме розвиток цих життєвих навичок школяра є важливою умовою профілактики торгівлі людьми в громаді, оскільки готує особистість на порозі самостійного життя до попередження життєвих криз, аморальної чи протиправної поведінки, недопущення маніпуляцій.

Основними орієнтирами програми є:

–сприяння самопізнанню, самореалізації, самоствердженню і

самовдосконаленню особистості;

–розвиток навичок відповідальної і водночас безпечної поведінки, умінь

адекватного прийняття рішень у різноманітних, у т. ч. складних,

життєвих ситуаціях;

–визначення та формування громадянської позиції особистості.

Протягом даного періоду було проведено ряд занять.

У 7-Б класі розглядалися теми:

-         «Грані особистості»;

-         «Бути собою»;

-         «Як поважати себе» (частина 1, 2);

-         «Усі ми різні – усі ми рівні»;

-         «Сім’я в житті людини»;

-         «Стереотипи та упередження» (частина 1, 2);

-         «Безпека та небезпека» (частина 1).

У 10 класі учням були запропоновані теми:

-         «Розуміти себе» (частина 1, 2, 3);

-         «Дружба, закоханість, кохання» (частина 1, 2);

-         «Спілкування у безпечному Інтернеті»;

-         «Соціальні ролі (гендерний аспект)» (частина 1, 2);

-         «Дитяча праця».

У 9 -х класах розглядалися теми:

-         «Життєві цінності» (частина 1, 2);

-         «Життя як цінність» (частина 1, 2);

-         «Як будувати стосунки з іншими» (частина 1, 2);

-         «Як протидіяти тиску/як сказати «ні»» (частина 1, 2).

Переглядів: 18 | Додав: Алекс | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
П`ятниця, 22.06.2018, 19:30
Вітаю Вас Гість

Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Посилання

  • Статут
  • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освітит
  • Відомості про кількісні та якісні показники кадрового забезпечення
  • Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
  • Відомості про кількісні та якісні показники матеріально-технічного забезпечення закладу освіти
  • Відомості про навчально-методичне та інформаційне забезпечення освітньої діяльності
  • Управління освіти Хотинської РДА
  • Хотинський районний методкабінет
  • Департамент освіти і науки Чернівецької ОДА
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0